Govor o informativnoj kampanji 2014. na Odboru za ustavna pitanja
Plenković je govorio u okviru rasprave o proračunskim aspektima informativne kampanje Europskog parlamenta uoči predstojećih općih europskih izbora u proljeće 2014.
Podsjetio je na nepovoljno iskustvo Hrvatske iz travnja ove godine kada je na ad hoc europskim izborima odaziv birača bio malo viši od 20%, a jedan od razloga bio je i izostanak institucionalne pretkampanje (nacionalne i europske) koja bi na kvalitetan način pripremila birače.
Stoga se založio da se – prigodom raspoređivanja ukupnih sredstava (oko 16 milijuna eura) za institucionalnu kampanju u dijelu proračuna Europskog parlamenta o komunikacijskim aktivnostima za 2014. godinu – posebno vodi računa o Hrvatskoj kao novoj članici.
Plenković je sugerirao da se za aktivnosti Ureda za informiranje Europskog parlamenta u Hrvatskoj osiguraju dodatna sredstva jer je nužno intenzivirati aktivnosti na senzibiliziranju građana u vezi s europskim izborima, ulogom Europskog parlamenta i demokratskim sudjelovanjem u institucijama Europske unije u cjelini.
Izrazio je svoju spremnost, kao i drugih hrvatskih zastupnika, da sudjeluju u komunikacijskim aktivnostima diljem Hrvatske.